>

29 Aralık 2013 Pazar

PRATİK PİZZA


MALZEMELER

  • 1 adet yumurta
  • 1 fincan yoğurt
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ 
  • Aldığı kadar un 
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu

ÜZERİ İÇİN 

  • 1 yemek kaşığı salça 
  • 1 yemek kaşığı ketçap
  • 1 çay bardağı sucuk
  • 1 çay bardağı haşlanmış mısır
  • 1 çay bardağı doğranmış zeytin (siyah yada yeşil )
  • 1-2 adet yeşil biber 
  • 1 adet domates
  • Rendelenmiş kaşar peyniri

YAPILIŞI:

Yoğurma kabına yumurtayı ,yoğurdu ,tuzu ekleyelim ve çırpalım.Aldığı kadar un ilave edelim, kabartma tozunu da ekleyelim ve yoğuralım.(Hamurumuz yumuşak kıvamda olacak)Orta boy geniş bir tavaya 2 yemek kaşığı sıvı yağ ekleyelim ve hamuru tavaya yayalım.Üzerine salça ve ketçap karışımını sürelim.Daha sonra ince doğranmış yeşil biberi,sucukları,küçük küçük küp küp doğranmış domatesi,haşlanmış mısırı ,doğranmış zeytini üzerine ilave edelim.Rendelenmiş kaşar peynirini de üzerine serpelim.Tavanın kapağını kapatıp, orta ateşte malzemeler ve hamur iyice kızarana kadar pişirelim.
              AFİYET OLSUN :)

2 yorum:

  1. Ben sitenizi takip ediyorum devamli olarak da yorum yaziyorum fakat yorumlarim hic gozukmuyor. Neden anlayamadim. Cok begeniyorum tariflerinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yorumunuz hiç gelmedi Merve hanım ama tekrar kontrol ederim .Afiyet olsun :)

      Sil