>

2 Aralık 2013 Pazartesi

CEVİZLİ KEK

         

     MALZEMELER:  

  •      4 adet yumurta   
  •      1 su bardağı şeker
  •      1 çay bardağı ılık su 
  •      1 su bardağı un ( çok sıvık olursa biraz daha un ekleyebiliriz )
  •      Kabartma tozu 
  •      1 su bardağı iri çekilmiş ceviz

YAPILIŞI :


Çırpma kabına 4 yumurtayı ve şekeri ilave edip mikserle 5-7 dk çırpıyoruz .Bir çay bardağı ılık suyumuzu ilave ediyoruz.Unu ve kabartma tozunu da ekliyoruz ve karıştırdıktan sonra, cevizini de ekliyoruz .( Bir bardak cevizin 4/1 ini ayırıyoruz .) Kek kalıbımızı yağlıyoruz ve ayırdığımız cevizleri kalıba serpiyoruz ,cevizlerin üzerine hamurumuzu ekliyoruz.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında iyice kızarana kadar (pişkin olması için ) pişiriyoruz .
     AFİYET OLSUN :)
                  


7 yorum:

  1. waaooww bu cidden harika bi tarif tavsiye ediyorum bayanlarr :)

    YanıtlaSil
  2. Hilal hanim bu tarifte sut veya yogurt kullanacak miyiz acaba?

    YanıtlaSil
  3. Hayır kullanmıyoruz özellikle protein alerjisi olanlar için ideal ve lezzetli bir kek tarifidir.

    YanıtlaSil
  4. Zeynep hanım ilginize ve beğeninize teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu harika tarifler için emeğinize teşekkür ediyorum asıl ;)

      Sil
  5. Tarifinizi denedim gercekten sizinkisinden de güzel oldu:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun,beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil